Monday, June 4, 2012

EmmBaM

Lemak daging,
antara makanan favourite..
kalau dulu, makan lemak sebab xnak bagi Mek makan,
"Mek ada darah tinggi, tak boleh makan lemak, ore takpo".


Tapi sekarang, Mek dah boleh pantang..
dah jarang makan lemak daging,
yang aku ni pulak tak boleh 
tak boleh nak tahan diri dari makan lemak daging


bukan aku tak tahu benda tu banyak datangkan penyakit
still jugak nak makan..

balik kampung hari tu memang beraya la
kenduri hampir tiap hari..


Gulai daging memang menu wajib kat kampung,
yahoo la bagi aku,
kalau kenduri kat rumah sendiri mmg Hooray.. 
x tengok orang dah, mmg bertambah.


Sebelum balik KL sempat la aku timbang berat kat pasaraya,
mak aih, beratnya..x penah² aku seberat tu,
haish, mcmmana nak turunkan berat ni..???

nak diet, hmm slagi duk kat putrajaya mmg x dapat la..
tambah² ada abang.."nick, abang lapar"..huhu
jawabnya nick pun tumpang sekali le makan..


*cari idea*

No comments: